تولید محتوای الکترونیک

آموزش ساخت نرم افزارهای چندرسانه ای به کمک تکنولوژی های نوین آموزشی

تولید محتوای الکترونیک

آموزش ساخت نرم افزارهای چندرسانه ای به کمک تکنولوژی های نوین آموزشی


آخرین مطالب سایت معلم دیجیتال

برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه فرهنگیان استان قم

برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه فرهنگیان استان قم

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم ؛امیرملاحسینی با بیان اینکه دوره ها و کارگاه های آموزشی به منظور به روز رسانی و عمق بخشی به اطلاعات همکاران محترم برگزار می شودافزود:شرایط امروز جامعه می‌طلبد که شتاب علمی استادان، معلمین وحتی دانش‌آموزان و دانشجویان با سرعت بیشتری باشد.

 وی تصریح کرد: با برگزاری این گونه دوره ها امید آن داریم که در راستای حل مشکلات و مسائل آموزش و پرورش کمکی کرده باشیم و تاثیرگذاری آن را در فرآیند آموزشی به‌خوبی ملاحظه کنیم.

 رئیس اداره تحقیقات و پژوهش آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه برگزاری این دوره ها می تواند شتاب بیشتری در راستای تولید دانش و ثروت ایجاد نماید و  نتایج اثرگذاری داشته باشد افزود: با وجود پتانسیل‌های موجود در آموزش و پرورش استان می توان به تحقق اهداف به خوبی نائل آمد.

 ملا حسینی برگزاری دوره آموزشی را منوط به استقبال همکاران دانست و گفت: ثبت نام همکاران عزیز به صورت حضوری در مرکز تحقیقات فرهنگیان استان انجام می‌شود و به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی دانش افزایی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

 وی دوره های پیش بینی شده را در چهار محور رایانه و دوره های مرتبط با آن ، پژوهشی، زبان انگلیسی و تربیتی ذکر افزود برنامه‌ریزی برای برگزاری این دوره ها به نحوی است که مشکل خاصی را برای همکاران مدارس ایجاد نخواهد کرد

وی در پایان با بیان اینکه شروع دوره ها از زمان ثبت نام قطعی همکاران اعلام خواهد شد گفت: برای رشد و توسعه علمی برنامه ریزی  زیر ساخت ها باید مورد توجه قرار گیرد که آموزش و پرورش از مصادیق این زیرساخت هاست.

👀 لینک خبر "برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی ویژه فرهنگیان استان قم" در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قم

👉 yon.ir/qommedu


آدرس خبر در کانال تلگرام ما:

https://t.me/learn_CP/231

آدرس خبر در وب سایت ما:

http://elearningteacher.ir/post/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%82%D9%85

___________________________________________

📭 اطلاع رسانی شده در وبسایت تولیدمحتوای الکترونیکی(معلم دیجیتال)

👉       www.elearningteacher.ir

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی