تولید محتوای الکترونیک

آموزش ساخت نرم افزارهای چندرسانه ای به کمک تکنولوژی های نوین آموزشی

تولید محتوای الکترونیک

آموزش ساخت نرم افزارهای چندرسانه ای به کمک تکنولوژی های نوین آموزشی


آخرین مطالب سایت معلم دیجیتال

درباره ما

hldvlpladvonh

💽 شروع کار این وبسایت با عنوان "تولید محتوای الکترونیک" در پاییز 1395 توسط امیرمحمدشیرخدا فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان بوده است، هدف اصلی ایجاد این سایت کمک به هنرآموزان و علاقه مندان شرکت کننده در کلاس ها و دوره های آموزشی تولیدمحتوای الکترونیک و آموزش از راه دور بوده و در ابتدا جزوه های آموزشی (بصورت 12 جلسه ای) و فایل های غیرقابل دسترس از آی پی ایران که برای نرم افزار ادوبی کپتیوت 8 و 9 می باشد در سایت بارگذاری گردید.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی آموزش دیجیتال و بررسی نرم افزارهای بروز این حوزه، باب جدیدی جهت بروز رسانی این سایت ایجاد گردید و آن تدریس نرم افزار آرتیکولیت استوری لاین و توجه نویسندگان سایت به تفاوت های دو غول نرم افزاری ادوبی و آرتیکولیت بود.

در این میان مقاله ای تحت عنوان تفاوت های این دو نرم افزار در سایت بارگذاری شد و در کارگاه های و کلاس ها به این موضوع پرداخته شد، و تصمیم برآن شد همزمان با معرفی و بررسی نرم افزار کپتیویت، نرم افزار استوری لاین و ورژن های جدید این دو نرم افزار نیز بررسی گردند.

 همزمان با پیشبرد نرم افزارهای جدید این حوزه، از نرم افزارهای همراه و پشتیبان حوزه تولیدمحتوای الکترونیک مانند: ادوبی فتوشاپ و ایلستریتور جهت ویرایش و طراحی تصاویر و وکتورها و نیز نرم افزارهای تدوین و میکس فیلم مانند: ادوبی پریمیر، کورل ویدیو استادیو و... نیز غافل نبودیم و سعی نمودیم کارگاه های آموزشی را در استان های قم، تهران و کرج داشته باشیم.

در حال حاضر سایت ما با نشان "معلم دیجیتال" به فعالیت خود ادامه می دهد.

نظرات و پیشنهادات شما باعث دلگرمی ما در بروزرسانی مطالب و موضوعات سایت خواهد بود.

سعی می شود آخرین بروزرسانی های سایت در کانال تلگرامی " معلم دیجیتال " به نشانی : https://t.me/learn_CP اطلاع رسانی شود.